Колеги , искам да попитам тези от вас които са отваряли такъв мотор . Та налага се да сваля главата и искам да попитам : след като се свали главата , трябва ли да се подменят уплътнителните пръстени под цилиндровите втулки . Питам защото след демонтаж на главата , втулките ще отпуснат , да не би след това да почне да смесва антифриз и масло . Предварително мерси на отзовалите се .
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на мотор 1.8 8клапана
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от cobra_11 Покажи съобщениеКолеги , искам да попитам тези от вас които са отваряли такъв мотор . Та налага се да сваля главата и искам да попитам : след като се свали главата , трябва ли да се подменят уплътнителните пръстени под цилиндровите втулки . Питам защото след демонтаж на главата , втулките ще отпуснат , да не би след това да почне да смесва антифриз и масло . Предварително мерси на отзовалите се .
Скоро сменях гарнитура на глава и имах и аз това питане.
Практиката показва че няма проблем и да не се сменят, само трябва преди демонтажа на главата да оставите първи цилиндър на ГМТ, за правилно зацепване после при сглобяване. ВАЖНОТО е във времето по което главата е извън мотора, коляновият вал ДА НЕ СЕ ВЪРТИ. Опит за въртене би разместил ризите в блока и товага би се наложила смяната на улпътнителите. След като се свали глава може добре да се огледа дали няма "потънала" в блока риза на някой цилиндър, с цел да се елиминира възможността да се смесят охладителната и смазващата течности. При мен гарнитурата на главата беше започнала да се скапва и ми вкарваше масло в антифриза. Първоначално беше толкова малко че имаше само бели налепи по капачката на антифриза... после вече стана и кафява повърхността на антифриза и маслозагубата не беше малка...
Та така - успех с ремонта и дано нямаш потънала риза.
Вече имам над 2000км след ремонта и да чукна на дърво няма проблеми!
п.п. На свалена глава може да огледате и буталата как "хлопат" в ризите и самите ризи дали нямат нещо ненормално в повърхността!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:12.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеПо принцип казват че е препоръчително да се сменят.
Скоро сменях гарнитура на глава и имах и аз това питане.
Практиката показва че няма проблем и да не се сменят, само трябва преди демонтажа на главата да оставите първи цилиндър на ГМТ, за правилно зацепване после при сглобяване. ВАЖНОТО е във времето по което главата е извън мотора, коляновият вал ДА НЕ СЕ ВЪРТИ. Опит за въртене би разместил ризите в блока и товага би се наложила смяната на улпътнителите. След като се свали глава може добре да се огледа дали няма "потънала" в блока риза на някой цилиндър, с цел да се елиминира възможността да се смесят охладителната и смазващата течности. При мен гарнитурата на главата беше започнала да се скапва и ми вкарваше масло в антифриза. Първоначално беше толкова малко че имаше само бели налепи по капачката на антифриза... после вече стана и кафява повърхността на антифриза и маслозагубата не беше малка...
Та така - успех с ремонта и дано нямаш потънала риза.
Вече имам над 2000км след ремонта и да чукна на дърво няма проблеми!
п.п. На свалена глава може да огледате и буталата как "хлопат" в ризите и самите ризи дали нямат нещо ненормално в повърхността!
Може да се счита за спамAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Два пъти ми я отваряха...пурвия път калпави майстори, втория читави но до тия уплатнения не съм стигал....и аз!По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Поразрових по - сериозно манюалите до коитосе докопах в нета и там не пише трябва или не трябва да се сменят , а може и да съм пропуснал да прочета . Обаче преди да я тръшна на земята , ще си направя приспособлението /на картинка го видях/ което държи ризите към блока , че като знам какъв съм кърък.Благодаря на колегите които са писали .
LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
LANCIA THEMA 2.0 8V
ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D
Comment
-
Първоначално публикувано от 1239 Покажи съобщениекато свалиш главата не трябва да движиш буталата инъче може да се повдигне ризата и тогава трябва да смениш о-пръстените а те са гумени,БЪДИ ВНИМАТЕЛЕН!!!!!75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщениеТова вярно ли е? Все си мислех, че са медни или нещо производно. Гумата ми изглежда супер ненадаждно решение.
Та като нагласите коляновият вал на гмт на първи цилиндър, после не го местете!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment